عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 12 مهر 1400
بازدید : 5997
نویسنده : شیرین

آیا به دنبال راهی برای زیباتر شدن بدون جراحی و صرف هزینه زیاد هستید؟ خبر خوب این است که تکنولوژی‌های پزشکی راهکارهای بدون جراحی را برای رفع مشکلات ظاهری و فیزیکی پیدا کرده‌اند، از فیلرهای پوستی، بوتاکس ، میکرودرم ابریژن و لیزر درمانی برای جوانسازی پوست گرفته تا CoolSculpting و لیپولیز لیزری برای کانتور بدن. در کلینیک دکتر هنرور به شما کمک می‌کنیم تا بهترین روش‌های زیبایی مورد نظر خود را با نازل‌ترین قیمت در ایران و تحت نظر بهترین متخصصان انجام دهید.

خدمات زیبایی غیر تهاجمی به محبوبیت زیادی در سراسر جهان دست یافته‌اند.

معمولا اکثر روش‌های غیر تهاجمی دارای درد و زخم کمتر، بهبود سریع‌تر و قطعا هزینه‌های پایین‌تر هستند.

روش های جراحی زیبایی تهاجمی، روش های انتخابی برای کسانی است که از استفاده از تکنیک های تهاجمی کمتر استفاده می کنند. برخی از روش‌های درمان‌ی که به جراحی نیاز ندارند به صورت تزریقی انجام می‌شوند.

این روش‌ها عبارتند از: فیلرهای پوستی، آرامبخش‌های عضلانی، درمان مشکلات سطحی پوست، لیزر، IPL و سایر روش‌های حرارتی. روش‌های غیر تهاجمی زمان و پول ذخیره می‌کند.

در این مقاله انواع خدمات زیبایی، محبوب‌ترین روش‌ها و در مجموع هر آنچه درباره جراحی‌های زیبایی نیاز است بدانید را بررسی می‌کنیم.

محبوبترین روش های زیبایی

جوان ماندن؛ دغدغه‌ای برای هر سن و سال

افزایش سن و پیری همراه جدایی ناپذیر همه است و نمی‌توان مانع آن شد. از طرفی همه دوست دارند جوان بمانند و به دنبال روش‌هایی برای جوان شدن، جوان ماندن و جلوگیری از سرعت پیری هستند. با وجود اینکه نمی‌توان زمان را متوقف کرد اما می‌توان علائم پیری و روند پیری را کاهش داد. با رعایت برخی نکات مانند رژیم غذایی سالم، ورزش کردن، خواب کافی، ترک دخانیات و … علائم پیری تا حدودی کاهش می‌یابد. اما برای کسب نتایج ماندگارتر بهتر است به سراغ جراحی‌های زیبایی بروید.

خدمات زیبایی شامل چه چیزهایی می‌شود؟

امری بدیهی است که همه افراد برای زیبایی و ظاهر خود اهمیت بسیار زیادی قائل هستند. ظاهری جوان و شاداب اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های زیادی برای جوان ماندن وجود دارد. بیایید این روش‌های متنوع را به شما معرفی کنیم.

تزریق بوتاکس، آر اف فرکشنال، میکرونیدلینگ، پلاسما جت، لیزر کیوسوییچ، کربوکسی تراپی، میکرودرم ابریژن و ...

هایفوتراپی برای پاکسازی ، لیفت پوست صورت. پی آر پی صورت.

مزوتراپی برای جوانسازی، از بین بردن لک و رفع تیرگی زیر چشم.

محبوب‌ترین روش‌های زیبایی در ایران کدامند؟

همانطور که اشاره شد در زمینه پوست، مو و زیبایی روش‌های تهاجمی و غیر تهاجمی گوناگونی در دسترس است. در ادامه و محبوب‌ترین خدمات زیبایی را بررسی می‌کنیم. رایج‌ترین عمل‌های زیبایی عبارتند از: لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست، لاغری موضعی، کاشت مو و جراحی بینی.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از متداوال‌ترین روش‌های زیبایی است. در این روش نور به صورت متمرکز به فولیکول‌های مو نفوذ کرده و رنگدانه موجود در فولیکول‌ها نور را جذب می‌کند. در نتیجه موی زائد از بین می‌رود. از این روش برای از بین بردن موهای زائد صورت، پا، چانه، کمر، بازو،  لیزر بیکینی، موهای زیر پوستی و دیگر استفاده می‌شود.

لیزر موهای زائد

جوانسازی پوست

پیری، ژنتیک، قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید و آکنه بافت پوست را تغییر می‌دهد. جوان سازی پوست شامل روش‌های متفاوت احیای پوست است که با تولید کلاژن بیشتر باعث شادابی و جوانتر شدن پوست می‌شوند.

برخی از روش‌های جوانسازی پوست

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن روشی غیر تهاجمی است که از طریق افزایش تولید کلاژن باعث درمان و جوانسازی پوست صورت، گردن، دست یا بدن می‌شود. در این روش درمانی از یک دستگاهی دستی با تراشه الماس یا کریستال برای پوسته پوسته کردن پوست و سپس وکیوم آن استفاده می‌شود. برعکس برخی از روش‌های درمانی دیگر، میکرودرم ابریژن خلاف کاملا ایمن است و عوارض جانبی جزیی دارد.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی حداقل تهاجمی برای جوانسازی پوست است که از پروسه درمان طبیعی پوست برای رفع مشکلات پوستی از جمله چین و چروک‌ها و لکه‌های پوستی استفاده می‌کند. در این روش به جای از بین بردن لایه‌های پوست توسط گرما یا مواد شیمیایی، با استفاده از دستگاهی دارای ده‌ها سوزن بسیار نازک، به پوست آسیب می‌زنند تا پوست تحریک شده و به صورت طبیعی کلاژن جدید و الاستین تولید کرده و سلول‌های جدید پوست را بازسازی کند.

هایفوتراپی

هایفوتراپی روشی کاملا غیر تهاجمی است که برای سفت کردن پوست، لیفت پوست، از بین بردن چین و چروک صورت، خط لبخند و غبغب مورد استفاده قرار می‌گیرد. و پوشش بدن هدف قرار دهد. در هایفوتراپی پرتوها به عمق بیشتری نفوذ می‌کنند، از این رو تولید و بازسازی کلاژن افزایش می‌یابد. هایفوتراپی درمانی سریع است و بعد از اتمام جلسه درمان می‌توانید به کارهای روزمره خود بپردازید.

لاغری موضعی

کاهش چربی‌های موضعی شامل درمان‌های غیرتهاجمی و حداقل تهاجمی است. در این روش‌ها سلول‌های چربی‌ نواحی انتخابی را تا حد ممکن از بین می‌برند تا توده‌های چربی کاهش یابند. برخی از روش‌های مورد استفاده در لاغری موضعی عبارتند از:

  • مزوتراپی
  • کرایولیپولیز
  • لیزر
  • تزریق دی اکسی کولیک اسید
  • امواج فراصوت
  • کاشت مو

همچنین بخوانید : لاغری با دستگاه روشی کم خطر و سریع

در پروسه کاشت مواز موهای ضخیم‌تر پوست سر یا سایر قسمت‌های بدن برای پیوند به نواحی کم پشت استفاده می‌شود. امروزه به دلیل استفاده جراحان زیبایی از روش مینی گرافت و میکرو گرافت، ظاهر موهای پیوندی بر روی پوست سر بسیار طبیعی جلوه می‌نماید.

جراحی بینی

جراحی بینی یک عمل جراحی پیچیده است که حتما باید توسط جراحی با مهارت و خبره انجام شود. قبل از انجام هر نوع جراحی بینی حتما با پزشک مشورت کنید. در کل رایج‌ترین دلایل جراحی بینی شامل برداشتن قوز بینی و اصلاح هر گونه انحرافات سپتوم (سپتوپلاستی) است. در بعضی موارد جراحی سینوسی ضروری است.

تفاوت روش تهاجمی و غیر تهاجمی

روش‌ تهاجمی

از نظر علم پزشکی، روش تهاجمی هر روشی است که در آن پوست برش داده می‌شود برای مثال جراحی. در خدمات زیبایی روش‌های تهاجمی ممکن است در ایمپلنت‌ها یا حتی روش‌های حداقل تهاجمی باشد (که فقط برشی کوچک در بدن ایجاد می‌شود) مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش‌های تهاجمی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • لیفت صورت
  • کاهش چربی
  • جراحی سینه
  • لیفت ابرو
  • لیفت بدن

لیفت صورت روشی غیر تهاجمی برای زیبایی
روش غیر تهاجمی

در سال‌های اخیر، استفاده از روش‌های تهاجمی کاهش یافته است و بیشتر افراد به روش‌های غیر تهاجمی روی آورده‌اند. این روش‌ها شامل بوتاکس، فیلرهای پوستی، درمان ورید عنکبوتی، لایه برداری‌های شیمیایی و … است. در این روش میزان آسیب و زخم،  عوارض جانبی، هزینه و دوره نقاهت به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

نتیجه گیری

زیبایی و جوان به نظر رسیدن دغدغه اکثر افراد است. برای رفع این نگرانی می‌توان از روش‌های مختلف جراحی زیبایی مانند: هایفوتراپی، مزوتراپی، کربوکسی تراپی، تزریق بوتاکس و… بهره برد. با وجود همه این موارد، از آنجایی که این اقدامات به سلامت و ظاهر شما مربوط است، حتما باید برای انجام جراحی زیبایی، متخصصی با تجربه و کلینیکی معتبر را انتخاب کنید

 


:: برچسب‌ها: کدام روش جوانسازی بهتر است , سریع ترین راه جوانسازی پوست , جوان سازی پوست با لیزر , روش های جوان سازی پوست , بهترین دستگاه جوانسازی پوست ,
تاریخ : شنبه 3 مهر 1400
بازدید : 13277
نویسنده : شیرین

با ورود ویروس کرونا افزایش خرید های اینترنتی، کسب و کارها راهی جز ورود به دنیای دیجیتال را ندارند. برای همین، هرکسب و کاری از مسیری وارد این فضا می شود. یکی از طریق ایجاد صفحه اینستاگرامی، یکی از طریق استفاده از فروشگاه های آنلاین و یکی هم طراحی وب سایت

 

طراحی سایت کنم یا پیج اینستاگرام بسازم؟ از کجا شروع کنم؟

راه های متفاوتی برای انجام این کار وجود دارد ولی بهینه ترین وکم هزینه ترین روش کدام است که ریسک کمی هم داشته باشد؟آیا طراحی وب سایت به ما کمک خواهد کرد؟ بسیاری بر این باور هستند که اینستاگرام بسیار مهم است و بجای طراحی سایت باید به سرغ این مکان ها رفت زیرا مخاطبان زیادی آنجا وجود دارد!

این حرف کاملا درست است ولی یک سوال اینجا پیش می آید؛ اگر مانند گوگل پلاس کلا تعطیل شد و یا مانند فیس بوک و تلگرام فیلتر شد، آنوقت این ‌همه هزینه‌ای که برای راه اندازی و گسترش آن داده اید چه خواهد شد؟

" اگر کسب و کارتان در اینترنت نباشد، در بازار هم خواهد بود. بیل گیتس- موسس شرکت مایکروسافت"

بهترین روش برای جلوگیری از این هدر رفت؛ طراحی وب سایت است، زیرا مالکیت کامل آن به نام شماست و هرکاری بخواهید می توانید در آن انجام دهید و از رسانه های دیگر مانند اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و غیره برای افزایش مخاطبان وب سایتتان استفاده کنید.

طراحی سایت چه کمکی به کسب و کار ما خواهد کرد؟

وب سایت شما، دقیقا مانند یک شعبه در فضای اینترنت است و باید مانند کسب و کار فیزیکی خودتان به آن اهمیت دهید و به رشد آن کمک کنید. شما نمیتوانید یک وب سایت پر ترافیک خریداری کنید ولی میتوانید با بهینه سازی وب سایت (سئو سایت) خود، به مشتریان زیادی دسترسی داشته باشید. برای مثال وب سایت دیجی کالا در روز بیش از 20 میلیون بازدیدکننده دارد.

جدایی از نیازمندی های اولیه طراحی سایت، نیاز به خلاقیت در طراحی سایت برای جذب کاربران و همچنین ارائه نیازمندی های اولیه به کاربرانتان هستید. به همین دلیل انواع طراحی سایت ایجاد شده اند که عبارت‌انداز: طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت پزشکان و غیره.

اینستاگرام یا طراحی وب سایت؟

از کفش گرفته تا ماشین آلات صنعتی را میتوان در اینستاگرام به فروش رساند ولی نکته اصلی جایگاه برند، نوع فروش، فرایند دیجیتال مارکتینگ و جذب مشتری، محلی برای تمرکز تبلیغات جهت افزایش فروش، عدم هدررفت سرمایه و غیره است. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کار ها وب سایت رسمی خود را طراحی می کنند و از شبکه های اجتماعی به افزایش آکاهی از برند و مشتری کمک میگیرند.

شما میتوانید از مدیریت پیج اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند و فروش خود شروع کنید ولی برای گسترش کار و فعالیت حرفه‌ای نیاز به طراحی سایت خواهید داشت.

ما در سایار از شروع  ماجرا تا رسیدن به قله اهدافتان همراهتان خواهیم بود و در تمام لحظات با تمام دانش و تجربه خود به شما کمک خواهیم کرد.

آیا طراحی سایت به افزایش فروش من کمک می‌کند؟

قطعا خیر! طراحی وب سایت مانند راه اندازی یک شعبه جدید است و شما باید برای افزایش کاربرانتان شروع به تبلیغ کنید و چه جایی بهتر از جایی که مردم بیشترین جستجوی خود را در آنجا انجام می دهند؟ شا می توانید از تبلیغات گوگلی استفاده کنید که هزینه دلاری دارد ولی میتوانید کاری کنید که مشتری رایگان به سایت خود جذب کنید! چطور؟

با رعایت کردن استاندارد های روز موتورهای جستجو و دسته بندی محصولات و صرف هزینه ای در این راستا، به شما کمک کند تا در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید و این یعنی هزینه بسیار پایین برای تبلیغات!

سئو سایت امری بسیار مهم برای وب سایت ها است؛ تا جایی که برای بهینه سازی اینستاگرام از عبارت ، برای بهینه سازی یوتوب از عبارت سئو یوتوب و همینطور برای سایر شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

در اصل شما وب سایت خود را بگونه ای دسته بندی میکنید که هم برای موتور های جستجو و هم برای کاربران مفید باشد که این کاری تخصصی است. ما در سایار کاملا از نحوه کار موتور های جستجو آگاهیم و به شما می توانیم کمک کنیم تا به راحتی، فروش خود را چندین برابر کنید.

 



:: برچسب‌ها:
اینستاگرام یا وب سایت , مزایای فروش در اینستاگرام , ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله زرد و آدرس lifestylebeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com