عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 11 ارديبهشت 1400
بازدید : 9710
نویسنده : شیرین

امروزه اهمیت زمان بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته شاید شما بخواهید به یک قرار کاری مهم و یا یک میهمانی و یا مراسم خاص بروید باید بلافاصله ماشین را از خانه خارج کرده و در بهترین حالت بدون شلوغی و ترافیک به مسیر برسید اما آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چه تعداد افرادی روزانه از خودرو استفاده میکنن؟ هزینه اصطلاک این خودرو ها چقدر می شود ؟

یا اگر قطعه ای خراب شود باید روزها در بازار به دنبال لوازم یدکی مورد نیاز خود بگردید حال کاری که باید انجام شود، مراجعه به تعمیرگاه‌های خودرو است تا نقص ماشین را بر طرف کند. در این فرآیند تعمیر خودرو، باید شخص به فروشگاه‌های لوازم یدکی مراجعه کند و در حالی که از کیفیت، اصالت و قیمت قطعه هم مطمئن نیست آنها را خریداری کرده و در نهایت به تعمیرکار بسپارد تا او نیز با کمی بدقولی و به همراه یک الی دو روز تاخیر، خودرو را به او تحویل دهد.

این لحظه جایی است که دولوکس کار می‌تواند حداقل در یکی از این مراحل فرآیند تعمیر، که خرید لوازم یدکی است شخص را همراهی کرده و کمک حال باشد. دولوکس کار یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی است که با هدف سهولت خرید مصرف‌کنندگان نهایی و رفع دغدغه‌های آنان پا به میدان گذاشته است. دغدغه‌هایی اعم از نبود زمان کافی برای خرید، قیمت مناسب و از همه مهم‌تر کیفیت و اصالت کالا.

 این فروشگاه به وسیله همکاری با تامین‌کنندگان قطعات خودرو، توانسته مجموعه‌ای بزرگ از قطعات و لوازم یدکی خودروهای داخلی و خارجی داشته باشد و آنها را در سایت خود دید و از جایی که یکی از دغدغه‌های دولوکس کار کیفیت خوب کالایی که قرار است به دست مصرف‌کننده برسد است، لذا وسواس خاصی هم در انتخاب تامین‌کننده و هم در با کیفیت بودن کالا دارد و این عمل را با ضمانت برگشت کالا نیز تائید می‌کند. قیمت مناسب لوازم یدکی نکته دیگری است که دولوکس کار به وسیله ایجاد بازار رقابتی میان تامین‌کنندگان سعی دارد تا به این امر دست پیدا کند، به این صورت که تامین کنندگان برای یک کالای مشخص با برندی خاص قیمت‌های پیشنهادی خود را ارائه می‌دهند و این کاربر است که در نهایت می‌تواند از میان پیشنهادات مختلف بهترین خرید را داشته باشد که در نتیجه حس رضایت کاربر از خرید خود است که می‌تواند قطعه مورد نظرش را با بهترین قیمت خریداری کرده و در تهران در کمتر از دو ساعت و شهرستان نهایت تا 72 ساعت تحویل بگیرد. بنابراین اگر شخصی دنبال قطعه‌ای کمیاب از خودروی داخلی خود است و یا اگر احساس می‌کند که قیمت لوازم یدکی خودروی داخلی مناسب نیست کافی است تا به سایت دولوکی کار مراجعه کرده و لوازم یدکی خود را انتخاب کند



:: برچسب‌ها: لوازم_یدکی , دولوکس_کار ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله زرد و آدرس lifestylebeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com