عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 22 آبان 1400
بازدید : 6194
نویسنده : شیرین

 

ساختار اصلی یونیت هیدرولیک

یک پاورپک هیدرولیک بزرگ و بادوام که برای عملکرد تحت طیف وسیعی از شرایط محیطی ساخته شده است دارای ویژگی های طراحی متعددی است که از یک سیستم پمپاژ معمولی متمایز است. برخی از ویژگی های طراحی استاندارد عبارتند از:

Accumulators: اینها ظروف هستند که می توانند به محرک های هیدرولیک متصل شوند. آنها آب را از مکانیسم پمپاژ جمع آوری می کنند و برای ایجاد و حفظ فشار سیال برای تکمیل سیستم پمپاژ موتور در نظر گرفته شده اند

Motor Pumps : یک واحد قدرت هیدرولیک را می توان به یک پمپ تک موتوری یا چندین دستگاه با شیر انباشته کننده خود مجهز کرد. با یک سیستم پمپ چندگانه، معمولاً فقط یکی در یک زمان کار می کند.

Tanks : مخزن یک واحد ذخیره سازی است که با حجم کافی برای تخلیه سیال در لوله ها به داخل آن طراحی شده است. به همین ترتیب، مایع محرک گاهی اوقات ممکن است نیاز به تخلیه به مخزن داشته باشد

Filters: یک فیلتر معمولاً در امتداد بالای مخزن نصب می شود. این یک واحد بای پس مستقل است که دارای موتور، پمپ و دستگاه فیلتر خود است. می توان از آن برای پر یا خالی کردن مخزن با فعال کردن یک شیر چند جهته استفاده کرد. از آنجایی که آنها مستقل هستند، فیلترها اغلب در حین کارکرد واحد برق قابل تعویض هستند

Power Unit Controllers: واحد کنترل هیدرولیک رابط اپراتور است که شامل کلیدهای برق، نمایشگرها و ویژگی های نظارت است. برای نصب و ادغام یک یونیت نیرو در یک سیستم هیدرولیک ضروری است و معمولاً می توان آن را به صورت سیمی در واحد برق یافت.

 

مطالعه بیشتر : کاربرد شیر برقی هیدرولیک در صنعت

معیار های انتخاب یک یونیت هیدرولیک

منبع تغذیه یا محرک اصلی که با اکثر واحدهای قدرت هیدرولیک مرتبط است، موتور است که عموماً بر اساس سرعت، سطح گشتاور و ظرفیت قدرت آن انتخاب می شود. موتوری که اندازه و قابلیت‌های آن مکمل واحد قدرت هیدرولیک باشد، می‌تواند انرژی تلف شده را به حداقل برساند و کارایی هزینه را در دراز مدت افزایش دهد.

معیارهای انتخاب موتور با توجه به نوع منبع تغذیه مورد استفاده متفاوت است. به عنوان مثال، یک موتور الکتریکی دارای گشتاور اولیه بسیار بیشتر از گشتاور عملیاتی خود است، اما موتورهای دیزلی و بنزینی دارای منحنی گشتاور به سرعت یکنواخت‌تر هستند و مقدار گشتاور نسبتاً ثابتی را در سرعت‌های کار بالا و پایین ارائه می‌کنند.

در نتیجه، یک موتور احتراق داخلی ممکن است بتواند پمپ بارگذاری شده را راه اندازی کند، اما اگر به درستی با واحد قدرت هیدرولیک مطابقت نداشته باشد، توان کافی برای رساندن آن به سرعت کار را ارائه نکند.

منبع : https://www.thomasnet.com/articles/electrical-power-generation/hydraulic-power-units/

https://www.cplusplus.com/user/hydkala/

https://www.mixcloud.com/hydrolic/

 


:: برچسب‌ها: خرید یونیت هیدرولیک , پاورپک هیدرولیک , هیدرولیک نادری , پمپ هیدرولیک , اجزای یونیت هیدرولیک ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله زرد و آدرس lifestylebeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com