عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 31 خرداد 1400
بازدید : 14620
نویسنده : شیرین

زیبایی و نو بودن امریست ذاتی و طبیعی که عموم افراد در پی یافتن آن در تمام لحظات زندگی خود مشغول تلاش می باشند تا در صورت اکتسابی بودن این مهم به آن دست پیدا کنند.

زیبایی های اکتسابی در جهان بسیارند که چه بسا دست یافتن به آنها همراه با پشت کار و تلاش لذت بخش تر خواهد بود. زیبایی هایی مانند خلق آثاری چون خوش نویسی، نقاشی، منبت کاری، تابلو سازی و بسیاری دیگر از موارد مشابه که در این مطلب به توضیح زیبایی در صنف تابلو سازی و خلق تابلو های تبلیغاتی مدرن همراه بو ایده پردازیهای نو خواهیم پرداخت.

همانطور که عنوان کردیم تابلو سازی یکی از صنعت های هنری به شمار می رود که با خلق تابلو های مدرن و جذاب، شاهد یکی از هزاران زیبایی ها در جهان خواهیم بود.

تابلو چلنیوم طلایی

تابلو های تبلیغاتی در صنعت تابلو سازی به انواع مختلفی تقسیم بندی و تولید می شوند که ساخت اکثر آنها نیازمند آزمون و خطاهای بسیار در جهت خلق آثاری نو می باشد که با کمی دقت در سطح شهر و رویت انواع تابلو مغازه یا مکانهای تجاری دیگر شاهد این موضوع خواهیم بود.

تابلو مغازه که یکی از تبلیغات محیطی در راستای معرفی برندها و بهینه سازی کسب و کارها به شمار می رود در دسته تابلو های تبلیغاتی قرار می گیرد که به شکل های متفاوتی ساخته و نصب می شود و هر کدام از آنها تاثیر متفاوتی در معرفی مجموعه ها خواهند داشت.

شاید عنوان زیبا ترین و جدید ترین تابلو مغازه در صنعت تابلو سازی، به دلیل تفاوت در سلایق اکثریت افراد به درستی قابل درک نباشد اما در برخی موارد، جدیدترین ها به زیبا ترین ها تبدیل خواهند شد.

در زمانهای نه چندان دور ساخت تابلو برای مغازه ها در تابلو سازی به شیوه های بسیار ساده و صد البته با زحمات فراوان ساخته می شدند که رفته رفته با پیشرفت عظیم در تکنولوژی، این صنعت نیز در نوع ساخت و عرضه تابلو ها انعطاف پذیری بیشتری کسب نمود.

از زیباترین و جدیدترین تابلو های تبلیغاتی که پس از ورود تابلو فلزی، تابلو چلنیوم طلایی، تابلو فلکسی فیس و تابلو نئون در حرفه تابلو سازی به جایگاه مناسبی رسید می توان به تابلو چلنیوم اشاره کرد که یکی از مناسبترین تبلیغات محیطی در معرفی تابلو مغازه به شمار می رود و با تلفیق حروف های برجسته دیگری مانند تابلو استیل با عنوان تابلو مدرن شناخته می شود.

نکته دیگری که باید در مورد تابلو های زیبا عنوان کرد این است که همیشه زیباترین تابلو ها دلیلی بر جدیدترین آنها نخواهد بود به عنوان مثال ساخت یک تابلو استیل برای یک مجموعه می تواند به شکل های متفاوتی مانند حروف استیل همراه با پلکسی گلاس انجام گیرد و این تلفیق است که حروف استیلی را که بیش از چندین دهه از ورودش به صنف تابلو سازی می گذرد به تابلویی مدرن و زیبا تبدیل می کند.

نکته آخر هم در مورد سفارش تابلوهای مدرن تبلیغاتی در رابطه با مغازه ها و اماکن تجاری می باشد که می بایست در انتخاب یک مجموعه تبلیغاتی تحقیقات لازم قبل از سفارش به عمل آید تا در مورد رزومه یک مجموعه به جمع بندی مثبتی رسید و اقدام به سفرش نمود.

در حال حاضر مجموعه های تابلو سازی بزرگی در سطح کشور وجود دارند که در این صنف جایگاه ویژه و معتبری میان مشتریان دارند و جهت همکاری از گذینه های مناسب به شمار می روند. یکی از گروه ها و مجموعه های بزرگ در صنعت تبلیغات محیطی تابلو سازی کسا می باشد که با به کار گیری نیرو های مجرب خود از مشاورین گرفته تا مجریان و نصابان با بیش از هزاران نمونه کار در اکثر نقاط کشور فعالیت دارد که در ایده پردازی و ساخت تابلو های مدرن از بهترین ها در زمینه تابلو سازی به شمار می رود.

Https://telegra.ph/تابلو-سازی-و-برندینگ-06-21

https://teletype.in/@samadi72/light-box



:: برچسب‌ها: تابلوسازی , تابلوتبلیغاتی , تابلوچلنیوم طلایی , بهترین مرکز تابلو سازی ,
تاریخ : شنبه 29 خرداد 1400
بازدید : 13939
نویسنده : شیرین

خواباندن نوزاد ترفندهای خاص خودش را دارد و باورهای اشتباه مربوط به خودش را. برای اینکه بتوانید فرزندتان را به راحتی بخوابانید، بهتر است به نکاتی که در این مقاله به آن‌ها پرداخته‌ایم، دقت کنید و در صورت لزوم حتما با یک روانشناس کودک یا پزشک متخصص برای پیدا کردن راه‌های بهتر مشورت کنید.

یکی از اشتباهات رایجی که خیلی از پدر و مادرها نسبت به خواب نوزادان مرتکب می‌شوند این است که تفاوت بین ساعت‌های شبانه روز را برایشان از بین می‌برند. اگر عادت دارید اتاق نوزادتان را همیشه تاریک نگه دارید یا برعکس چراغش همیشه روشن باشد، در حق ساعت بیولوژیکی فرزندتان کار درستی انجام نمی‌دهید. بدن انسان طوری تنظیم شده است که از همان ابتدا با رسیدن شب و تاریکی هوا هورمون خواب ترشح می‌کند و با رسیدن روز پیام بیدار باش خواهد داد. اگر با روشن گذاشتن چراغ در طول شب، ساعت‎‌های شبیه روز را طولانی کنید یا با کشیدن پرده در طول روز به ساعت‌های شبیه شب بیفزایید، در حقیقت ریتم طبیعی بدن فرزندتان را به هم می‌ریزید و او هم ساعت خواب و بیداری‌اش با هم عوض خواهد شد. بنابراین شب‌ها چراغ‌ها را خاموش کنید و روز جلوی تابش نور خورشید را نگیرید.

رنگ سرویس خواب نوزادتان تند است؟

بعضی از پدر و مادرها از نکات روانشناسانه مهمی که باید حتی موقع انتخاب وسایل نوزاد به آن‌ها دقت داشت، بی‌خبر هستند. یکی از این نکات این است که موقع خرید سرویس خواب نوزاد نباید به صرف قیمت سراغ هر مدل و رنگی رفت؛ به خصوص مدل‌هایی با لبه‎‌های تیز و رنگ‌های تند. همان قدر که مدل قنداق و رنگ آن در احوال فرزندتان می‎‎‌تواند تاثیر گذار باشد، رنگ سرویس خواب هم باعث آرامش یا نا آرامی او خواهد شد. سعی کنید برای رنگ سرویس خواب نوزاد سراغ رنگ‌های ملایم و آرامش بخش بروید و از انتخاب رنگ‌های تند خودداری کنید.

نمی‌گذارید فرزندتان خسته شود؟

اگر در ساعت‌های بیداری نوزادتان مرتب سعی می‌کنید به زور او را بخوابانید و نمی‌گذارید به اندازه کافی خسته شود و خودش به خواب رود، خواب فرزندتان را با دردسر مواجه خواهید کرد. یکی از توصیه‌هایی که به پدر و مادرها می‌شود این است که بگذارند فرزندشان در طول روز فعالیت داشته باشد تا بتواند شب به راحتی بخوابد. البته فعالیت داشتن در مورد نوزادان صدق نمی‌کند و مربوط به بچه‌های بزرگتر است که باید راهی برای تخلیه انرژی‌شان پیدا کرد و نگذاشت تمام ساعت‌ها را در خانه پای تلویزیون و تبلت بنشینند؛ اما در مورد نوزادان هم نباید آن‌ها را به زور خواباند.

مراسم خواب ندارید

به خاطر داشته باشید که بچه‌ها خیلی زود بعضی چیزها را یاد می‌گیرند و بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید، متوجه اطرافشان هستند. اگر دوست دارید نوزادتان را به خوابیدن در یک ساعت خاص عادت دهید، خوب است یک مراسم خواب روتین و معمول داشته باشید. به این صورت که هر شب با نزدیک شدن به ساعت خواب فرزندتان کارهایی مثل کم کردن نور خانه، کم کردن صدای تلویزیون، عوض کردن پوشک یا با صدای آهسته صحبت کردن را برایش انجام دهید. با انجام این کارها بعد از مدتی او هم متوجه رسیدن ساعت خواب می‌شود و می‌تواند راحت‌تر به خواب برود.

سیسمونی فرزندتان خواب آور نیست

قانونی که در مورد سرویس خواب نوزاد گفته شد؛ در مورد خرید سیسمونی بچه هم صدق می‌کند. سیسمونی نوزاد بهتر است رنگ‌های آرام بخش و ملایم داشته باشد تا امنیت خاطر و احساس خوب را به شما و فرزندتان القا کند و محیطی راحت برای خوابیدن در اختیارش بگذارد. بنابراین موقع انتخاب ضروری ترین وسایل سیسمونی نوزاد حتما علاوه بر استاندارد و با کیفیت بودن، به گزینه آرام بخشی هم توجه داشته باشید.

به تکان دادن عادتش ندهید

اینکه برای فرزندتان مراسم خواب برپا کنید با اینکه او را به بعضی چیزها عادت دهید متفاوت است. برای مثال بهتر است فرزندتان را برای خوابیدن به مدت طولانی تکان ندهید؛ چون اینطوری به تکان خوردن عادت می‌کند و اگر شبی تکانش ندهید، خوابش با مشکل رو به رو خواهد شد. همچنین او را به شنیدن موسیقی قبل از خواب عادت ندهید، چون گاهی موسیقی دقیقا برعکس عمل می‌کند و باعث حواس پرتی و بهانه گیری او خواهد شد. برای اینکه بین عادت دادن و مراسم خواب تفاوت برقرار کنید، خوب است از یک پزشک اطفال راهنمایی بگیرید تا بیشتر راهنمایی‌تان کند.

خوابیدن در کنار نوزاد خطرناک است

خوابیدن در کنار نوزاد علاوه بر اینکه او را به آغوش شما عادت می‌دهد، خطرناک هم هست. خطر این کار این است که ممکن است خوابتان ببرد و نوزاد در آغوش شما دچار خفگی شود. همچنین اگرخواب آلوده هستید نباید به فرزندتان شیر بدهید چون ممکن است خوابتان ببرد و او دچار خفگی شود. جای خواب نوزادتان در تخت اوست و بهتر است او را به همین محدود عادت دهید.

خطر خوابیدن در صندلی اتومبیل

خیلی از پدر و مادرها ممکن است ندانند که صندلی کودک در اتومبیل می‌تواند برای بچه‌ها خطرناک باشد و مرتکب اشتباهات رایجی در این مورد خواهند شد؛ به این دلیل که ممکن است نوزاد خوابش ببرد و گردنش روی سینه‌اش بیفتد و راه تنفسی‌اش را ببندد. بنابراین حتی الامکان موارد ایمنی مربوط به صندلی را رعایت کنید؛ مثلا زاویه آن را تخت کنید تا نوزاد حالت خوابیده داشته باشد نه نشسته؛ همچنین هرگز صندلی را بدون نظارت رها نکنید. در صورتی که امکان این کار را ندارید، خودتان رانندگی نکنید و فرزندتان را در طول مسیر در آغوش بگیرید.

نمی‌گذارید خودش را آرام کند

بعضی از روانشناسان معتقدند در ماه‌های اول زندگی باید بلافاصله بعد از گریه بچه او را در آغوش گرفت؛ بعضی دیگر می‌گویند والدین با این کار مانع می‌شوند که فرزندشان یاد بگیرد خودش به تنهایی چطور به خواب رود. پیشنهاد آن‌ها این است که اگر در طول شب فرزندتان بیدار شد و گریه کرد، در حالی که مطمئن بودید مشکلی ندارد و گرسنه یا خیس هم نیست، چند لحظه به او فرصت دهید تا خود به خود آرام شود و اگر نشد سراغش بروید. با وجود این توصیه‌ها برای اینکه بتوانید رفتار بهتری را نسبت به این قضیه در پیش بگیرید، با متخصص خودتان هم مشورت کنید. چون گاهی ممکن است در میان بزرگسالانی که در کودکی موقع گریه کردن به آغوش کشیده نشده‌اند، بعضی ناهنجاری‌های رفتاری مثل انزوا و عدم اعتماد به دیگران دیده شود.

https://teletype.in/@samadi72/Mistakes-parents-child-sleep


تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1400
بازدید : 14326
نویسنده : شیرین

با توجه به افزایش تعداد خودرو در شهرها به راحتی می توان گفت یکی از شغل‌های پر درآمد و با ثبات در بازار آزاد که مانند سوپر مارکت همیشه درآمد خود را دارد فروشگاه لوازم یدکی خودرو می باشد که متقاضیان بسیاری داشته و حتی رو به افزایش است. حالا انتخاب با شماست که چه شغلی را برای فعالیت انتخاب نمایید.

در صورتی که شغل مورد نظر شما، راه اندازی یک فروشگاه لوازم یدکی ست، در ادامه با ما همراه باشید تا نکات آموزنده‌ای در مورد این حرفه به شما بیاموزیم.

گام های راه اندازی فروشگاه لوازم یدکی

از همان ابتدا که تصمیم به راه اندازی این کسب و کار گرفته‌اید، باید بدانید که راز موفقیت هر شغلی در مستمر بودن آن است. بنا به این گفته، اگر می خواهید در هر حرفه‌ای موفق شوید باید تمام سختی‌ها و مشکلات آن کسب و کار را بپذیرید و تا زمانی که موفق نشدید، دست از تلاش نکشید. پس اگر هنوز برای راه ‌اندازی این شغل مطمئن نیستید، پیشنهاد می کنیم اصلاً به آن فکر نکنید و به فکر شغلی دیگر باشید.

نه تنها شغل لوازم یدکی بلکه اگر برای هر شغل دیگری نیز برنامه ریزی بلند مدت نداشته باشید در آن با شکست مواجه خواهید شد. از همین رو اگر می ‌خواهید به سود دهی برسید، کمی صبر و تحمل داشته باشید و زود ناامید نشوید. این همان راز موفقیت برای هر کسب و کاری است.

سرمایه لازم برای شغل لوازم یدکی

همان طور که می دانید قیمت لوازم یدکی در سال‌های اخیر شدیدا افزایش یافته است. درنتیجه برای ورود به این کار حداقل سرمایه ۲۰۰ میلیون تومان است. مسلماً هرچقدر سرمایه شما بیشتر باشد سود حاصل از آن نیز بیشتر خواهدبود.

البته ناگفته نماند که این تنها یک‌نرخ استاندارد است و با کمتر از این مبلغ نیز می توانید کسب و کار خود را آغاز کنید. حتی اگر هیچ سرمایه‌ای برای این کار ندارید، اصلا نگران نباشید چرا که می‌ توانید نمایندگی یک شرکت لوازم یدکی را راه اندازی کنید. شاید با این کار سود کمتری برداشت کنید اما پس از مدتی می توانید کسب و کار خود را تاسیس کنید.

افزایش فروش فصلی قطعات با استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم یدکی

یکی از مهمترین کارهایی که باید برای موفقیت در هر کسب و کاری انجام دهیم تهیه نرم افزار حسابداری مناسب با کسب و کار خودمان می باشد. با استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم یدکی می‌توانیم کارهای زیادی جهت رشدو موفقیت فروشگاه لوازم‌یدکی خود انجام دهیم و علاوه برآن کمک بسیار زیادی به اداره منظم فروشگاه و امور مختلف می کند.

یکی از کارهای بسیار مهم که با استفاده از نرم‌ افزار حسابداری لوازم یدکی می توان انجام داد تهیه گزارش دقیق از قطعات پرفروش دربازه‌های زمانی یا فصول مختلف است که نرم افزار حسابداری به ما نمایش می‌دهد، لذا با استفاده ازاین آمار می‌توان قطعات خاص وپرفروش درفصل‌های مختلف سال گذشته‌ را درسال جاری بیشتر درمعرض نمایش قرارداد ویا تعداد بیشتری از آن قطعات در انبار خود ذخیره کنیم تا در طول فصل تمام نشود.

برای در کنار نرم افزار حسابداری نباید طراحی سایت و خرید سایت فروشگاهی متناسب با لوازم یدکی را از قلم بیندازید.

موقعیت مکانی فروشگاه لوازم یدکی

مسلماً مکان هر شغلی باید متناسب با محیط و کسب و کارهای اطراف آن محل و خیابان باشد. پس نمی ‌توان هر کسب و کاری را در هر محله و خیابانی، راه اندازی نمایید.

شاید شما هم خیابان‌هایی را دیده‌اید که از ابتدا تا انتها محل کسب یک شغل مخصوص است. معمولا این خیابان‌ها معروف به یک حرفه هستند و شاغلینی که همگی همکار هستند در این محل، جمع شده‌اند.

شما نیز می توانید محل رونق و حرفه لوازم یدکی خود را در جایی راه اندازی کنید که اطراف آن محل تعداد زیادی تعمیرگاه خودرو ، صافکاری و نقاشی ، جلوبندی سازی و از این قبیل کسب وکارها وجود داشته باشد. مسلما راه اندازی فروشگاه در چنین محلی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شروع فعالیت است

شرایط لازم برای تاسیس فروشگاه لوازم یدکی

برای راه‌ اندازی هر کسب و کاری باید شرایط را در نظر گرفت و یکی از این شرایط گرفتن مجوز کار است. جواز کسب را می‌توانید ازسازمان ثبت و صدور جواز کسب اخذ نمایید. شایان به ذکر است برای گرفتن جواز کسب رعایت شرایطی مانند کسب جواز سلامت، عدم اعتیاد، تابعیت جمهوری اسلامی و... را داشته باشید.

چه اجناسی به صرفه تر است؟

اگر بودجه کمی دارید و می خواهید فروشگاه خود را با همین بودجه راه اندازی کنید، بهتر است در مورد لوازم و اجناس به صرفه تر تحقیق کنید و ابتدا آن‌ها را خریداری نمایید.

بطور مثال سعی کنید از بیشتر لوازم یدکی خودروهایی را موجود کنید که محبوبیت بیشتری دارند ویا بعلت ارزان بودن همه جا در دسترس می باشد

برای نمونه می توان به لوازم سمند اشاره کرد و تقریبا مجموعه کاملی تز این لوازم را برای فروشگاه خود موجود کنید از اینمی توانید لیستی از لوازم یدکی پراید را مشاهده کنید

تبلیغات در فضای مجازی

هر کسب و کاری نیازمند تبلیغات است، حتی فروشگاه لوازم یدکی. یکی از گزینه‌های بسیار محبوب و عالی در این زمینه، راه اندازی یک وب سایت اینترنتی یا فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می باشد. پس حتما جزو کارهای خود قرار دهید.

تجهیزات لازم برای راه اندازی لوازم یدکی

در وهله اول تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی یک فروشگاه لوازم یدکی، خریدن اجناس و کالاها می باشد و پس از آن باید میز کار و یک لپ‌ تاپ، برای رسیدگی به امور مشتریان و ثبت خرید آن‌ها تهیه نمایید.

همچنین برای ثبت و انجام امور مالی نیازمند یک نرم افزار حسابداری هستید که بتوانید به سادگی و بدون هیچ دردسری این امور را انجام دهید. البته از کاربردهای بسیار مفید نرم افزار حسابداری در بالا توضیحاتی داده ایم.

https://ello.co/extrasamadi72/post/9iisjjixo9wcyzx5ttfo1g

https://www.smore.com/9eg7a

http://seoman10.simplesite.com/449358115



:: برچسب‌ها: لوازم یدکی پراید , لوازم یدکی سمند , فروشگاه لوازم یدکی , خرید آنلاین لوازم یدکی ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله زرد و آدرس lifestylebeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com