لاغری با دستگاه روشی کم خطر و سریع


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 فروردين 1400
بازدید : 14235
نویسنده : شیرین

لاغری با دستگاه پیشرفته ترین ، امن ترین و در عین حال کاربردی ترین راه های لاغری سریع و فرمدهی بدن می باشد.
لاغری موضعی با دستگاه هیچ گونه عوارض برای بدن و بافت ایجاد نمی کند ( در صورتی که اینکار توسط متخصصین انجام شود) . ابتدا بنابه نوع بافت چربی متخصص تشخیص می دهد که از کدام دستگاه لاغری استفاده کند.

سپس ژل لاغری موضعی را روی بدن مالیده و دستگاه را روی بافت حرکت می دهند. این گونه با ایجاد امواج بافت چربی را نابود کرده و از طریق کبد ، کلیه و سیستم لنفاوی بدن آن را از بدن خارج می کند.

در بعضی موارد رژیم غذایی را به دوره لاغری با دستگاه اضافه می کنند تا این فرآیند باعث لاغری سریع و کاهش سایز سریع شود.

 

لاغری موضعی با دستگاه چگونه عمل می کند؟


لاغری موضعی با دستگاه یکی از موثرترین روش های کاهش وزن است. در این روش غیر تهاجمی، امواج مایکروویو تولید شده توسط دستگاه اوندا به صورت اختصاصی و متمرکز به سلول های چربی تاباند شده و چربی های موضعی را به صورت کاملا ایمن کاهش می دهد.

 

چه کسی کاندیدای مناسب برای لاغری با دستگاه است ؟

تجمع سلول های چربی در قسمت هایی از بدن مانند شکم، پهلو، غبغب، بازو، ران، باسن و ... را چاقی موضعی می گویند. این چربی های انباشت شده، حتی در برابر ورزش و رژیم غذایی مناسب نیز بسیار مقاوم هستند. از این رو افرادی که تمایل به از بین بردن این نوع چربی ها در بدن دارند کاندیدای اصلی لاغری سریع با دستگاه هستند.

 

لاغری موضعی با دستگاه برای چه قسمت‌هایی از بدن مناسب است؟

کمر
پهلو
بازوها
باسن
کشاله ران‌ها
ران‌ها
قفسه سینه
شکم
صورت

 

لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ چگونه است؟


دستگاه لاغری کول اسکالپتینگ بافتهای چربی زیر پوست را که معمولا به درمان مقاوم هستند ، هدف قرار می‌دهد. در این روش ابتدا بافت های چربی کریستالیزه می‌شوند و سپس می میرند. به مرور و طی یک دوره زمانی سه هفته تا سه ماه بدن شما به طور طبیعی سلول های چربی مرده را دفع می ‌کند.

 

 

مطالب پیشنهادی : بازار لوازم یدکی خودرو در یک قدمی شما

مزایای لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ


مزایای لاغری با دستگاه به روش کول اسکالپتینگ یک تجربه آرامش بخش و بدون احساس ناراحتی است که روش انجام آن ساده است و نیازی به آماده سازی قبل وجود ندارد. نتیجه لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ دائمی است. این دستگاه سلول های چربی را بصورت دائمی و بدون بازگشت از بین می برد.

اما نباید انتظار معجزه از لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ داشته باشید، این دستگاه چربی های موجود شا را با ضمانت برای همیشه از بین می برد اما اگر پس از درمان وزن خود را کنترل نکنید ، تحرک نداشته باشید و بی رویه پرخوری کنید ، چربی های جدید دوباره تجمع خواهند کرد.

سفت شدن پوست موضع تحت درمان دیگر مزیت لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ می باشد. امکان تولید سرما توسط دستگاه لاغری کول اسکالپتینگ سبب کلاژن سازی پوست می شود و از آنجایی که کلاژن به سفت شدن و جوانسازی پوست کمک می‌کند، بنابراین لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ سبب سفتی موضعی پوست ناحیه تحت درمان می شود.

کول اسکالپتینگ بافت های چربی بصورت تدریجی از بین می برد و بدست آوردن نتایج کامل آن تا چهار ماه زمان بر خواهد بود. این مدت زمان نسبتا طولانی به پوست این امکان را می دهد که شاختار خود را به صورت کاملا طبیعی دوباره شکل دهد و از شل شدن پوست جلوگیری می کند.

لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ یک روش غیر جراحی و بیشتر شبیه لایه برداری پوست است. این روش کاملا بدون درد است و به استفاده از داروهای بیهوشی تزریقی یا حتی داروهای بی حس کننده موضعی نیاز ندارد.

 




:: برچسب‌ها: لاغری با دستگاه , دستگاه لاغری , تناسب اندام ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله زرد و آدرس lifestylebeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com