بازار لوازم یدکی خودرو در یک قدمی شما!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 21 فروردين 1400
بازدید : 13902
نویسنده : شیرین

از سال های نه چندان دور تا امروزه هرجا صحبت از بورس لوازم خودرو بوده ناخداگاه در بین مردم خیابان های توپخانه قدیم و خیابان سرچشمه تداعی می شود

اما امروزه خیابانی که محل تجمع فروشنگان صنف لوازم یدکی خودرو می باشد سال ها بنام خیابان چراغ برق شهرت یافته . اگر گذر شما به این خیابان افتاد خواهید دید که اکثر مکالمات مردم اینجا و مغازه ها درباره خرید وفروش قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو هاست

سؤالی که درباره‌ی خریداری قطعات و لوازم یدکی از این خیابان پیش می‌آید؛ این است که چرا باید برای تهیه لوازم یدکی خودرو به خیابان چراغ برق مراجعه کرد؟

آیا به این دلیل که انواع لوازم یدکی پراید، سمند، پژو و سایر خودروهای داخلی و خارجی در این منطقه به‌صورت یکجا وجود دارد؟

یا چون قیمت کالاهای فروشگاه‌های این منطقه مناسب‌تر از قیمت کالاهای سایر فروشگاه‌های لوازم یدکی است؟ و یا چون در مورد کیفیت و استاندارد محصولات موجود در خیابان چراغ برق اطمینان خاطر کافی وجود دارد؟

اگر دلایل خرید لوازم یدکی از خیابان چراغ برق به‌صورت حضوری، این‌ها باشد، واجب است که ادامه‌ی مطلب را بخوانید.


از لوازم یدکی پراید ، از دیسک و صفحه تا گریس مخصوص کالیپر ترمز، قطعات و لوازمی هستند که می‌توانید در دولوکس کار پیدا کنید.بازاری که کرکره‌ی مغازه‌هایش هیچ‌وقت پایین کشیده نمی‌شود و به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای شماست.

فروشگاه آنلاین دولوکس کار، بیش از ۱۰.۰۰۰ محصول دارد؛ ضمن اینکه توضیحات کاربردی و جامعی درباره‌ی عملکرد، انواع و شرکت سازنده‌ی تک‌تک این محصولات برای خریداران آورده شده است تا به‌راحتی کالای موردنظر خود را بیابند.

باوجود انواع لوازم یدکی انواع خودرو، آیا منطقی است که برای رفتن به خیابان چراغ برق، به دنبال خرید طرح ترافیک باشید و یا مشکلاتی مثل تنفس در هوای آلوده‌ی مرکز شهر تهران و اتلاف وقت در منطقه‌ای شلوغ را به جان بخرید؟


یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های افراد برای خرید هر نوع کالایی، هزینه‌های مربوط به آن کالاست. در بین مردم ایران، مرسوم است که برای خرید جنس موردنظرشان به فروشگاه‌ها و مغازه‌های متعددی می‌روند تا از بازه‌ی قیمتی کالای موردنظر خود مطمئن شوند و درنهایت، مغازه‌ای را انتخاب کنند که کالای آن در کنار کیفیت کافی، از قیمت مناسبی برخوردار باشد.


حرف آخر اینکه، دولوکس کار، به مانند دیجی کالا و ترب کالای شما را پس می‌گیرد. چنانچه با مشکلاتی نظیر مغایرت کالا، ایراد فنی و یا ایراد ظاهری مواجه شده‌اید، نیازی نیست خودتان را برای خرید اینترنتی سرزنش کنید! در چنین مواقعی، کالا را تحویل نگیرید و بسته به نوع مشکل با پشتیبانی فنی یا خدمات پس از فروش، تماس بگیرید و گزارش دهید.

کارشناسان دولوکس کار پس از تائید ادعای کاربر، تمامی هزینه‌های پرداختی را عودت می‌دهند.

مطالب پیشنهادی : لاغری با دستگاه

 




:: برچسب‌ها: دولوکس کار , لوازم یدکی , لوازم یدکی پراید ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله زرد و آدرس lifestylebeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com