تاثیر تابلو روان بر تبلیغات


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 25 مرداد 1400
بازدید : 9766
نویسنده : شیرین

گستردگی و بزرگی در نیای تبلیغات همه روزه به صورت قابل توجهی در حال توسعه و پیشرفت است و این پیشرفت را می شود در انواع تابلو های تبلیغاتی که در سطح شهر نصب می شود و مورد استفاده قرار می گیرد حس نمود. لذا در ادامه این مطلب می پردازیم به یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی که از پر کاربرد ترین موارد در تبلیغات محیطی بشمار می رود.

تابلو روان چیست؟

تابلو روان یکی از تابلو های تبلیغاتی است که در صنعت تابلو سازی ساخته می شود و در اکثر جوامع مورد استفاده و بهره برداری در رابطه با تبلیغات قرار می گیرد. تابلو روان با نام هایی چون تابلو پیام رسان دیجیتال، تابلو ال ای دی متنی و دیگر عناوین شناخته می شود.

اگر بخواهیم ماهیت تابلو روان را شرح دهیم باید گفت که این نوع از تابلو به تبلیغاتی می پردازد که به صورت متنی و تصویری همراه با روشنایی پیام رسانی می کند.

تابلو های روان با استفاده از ماژول هایی که ال ای دی روی آنها نصب شده است ساخته می شوند؛ به این صورت که در ابتدا ماژول ها در کنار یکدیگر و داخل قاب فلزی مونتاژ می شوند و در نهایت با استفاده از بورد کنترل و برنامه ریزی روی بورد توسط کامپیوتر به مرحله روشنایی می رسند.

در مورد ولتاژ ماژول ها نیز باید یاد آور شد که ولتاژ مورد نیاز تابلو روان ۵ ولت است که این عمل با استفاده از منبع تغذیه مناسب و تبدیل برق شهری ۲۲۰ ولت به ۵ ولت انجام می گیرد.

تابلو روان در تبلیغات چگونه استفاده می شود

چرا تابلو روان در تبلیغات!

در ادامه می پردازیم به اینکه چرا از تابلو روان در تبلیغات استفاده می شود و در واقع تابلو روان چه مزیت هایی در تبلیغات دارد؟

گفتیم که تابلو روان با استفاده از ال ای دی ساخته می شود و در واقع ماهیت و ساختار اصلی آن بر پایه ال ای دی است که مسلما ال ای دی ها از المان های نوری و دارای روشنایی بشمار می روند.

روشنایی یکی از اصلی ترین دلایل در جذب مخاطب است که این مورد در تبلیغات محیطی نیز از مصداق های بارز بشمار می رود و می تواند تاثیرات مثبتی در دید عابرین و متقاضیان تابلو های تبلیغاتی ایفا نماید.

به عنوان مثال اگر بخواهیم پیشینه و قدمت تابلو سازی و تبلیغات را در نظر داشته باشیم می توانیم با ذکر یک مثال بپردازیم به تابلو های تبلیغاتی فلزی و سنگی بدون نور که مسلما با تابلو های امروزی نوری به هیچ عنوان قابل قیاس نخواهند بود و اگر تبلیغات محیطی به همان شکل پیش می رفت امروزه وسعت و پیشرفت آن به این شکل نبود؛

در حقیقت دید انسان به طور غریزی به سمت سوی مواری است که دارای روشنایی و نور هستند که این مورد در تابلو های روان از مهمترین عوامل جذب بشمار می رود.

تاثیر تغییر متن در تابلو روان

گاهی اوقات محدودیت های متنی یکی از مواردی است که در ساخت تابلو های تبلیغاتی مشتریان و سازندگان تابلو ها را با مشکل مواجه می کند. به این صورت که نمی توان تمام متن و موارد دلخواه سفارش دهندگان تابلو را در یک تابلو قرار داد و در واقع محدودیت فضا در یک تابلو تبلیغاتی، تابلو سازان را با مشکل مواجه می کند که بسیاری از این مشکلات با ساخت و سفارش تابلو روان حل خواهد شد که در ادامه به شریح دلیل آن خواهیم پرداخت.

گفتیم که تابلو روان با استفاده از ماژول، قاب فلزی، منبع تغذیه و بورد کنترل ساخته می شود که در میان این اجزا بورد کنترل نقش قابل توجهی در تولید متن و تصاویر در تابلو روان خواهد داشت.

بورد کنترلر های تابلو روان در انواع متفاوتی تولید می شوند که هر کدام از آنها در انواع تابلو با ماژول هایی از قبیل ماژول های تک رنگ، ماژول های تمام رنگ، ماژول های ال ای دی و ماژول های اس ام دی به کار می روند.

بورد کنترلر ها دارای فضایی هستند که اطلاعات را در خود ذخیره می کنند و در نهایت اطلاعات را با ارسال به ماژول ها به نمایش در می آورند؛ اما نکته قابل توجه در این میان فضای هر بورد کنترلر است که با یکدیگر متفاوت می باشند و هر کدام از آنها می توانند به مقدار مشخص و معینی متون و تصاویر را در خود ذخیره کنند.

اما به طور کلی مین بورد ها یا همان بورد کنترل در تابلو های روان می توانند پیام ها و تبلیغات بسیاری از یک صنف و یا شغل را به شکل ها و افکت های متفاوتی نمایش دهند که این مورد از مزیت های مثبت در انتخاب تابلو روان بشما می رود.

تاثیر تغییر متن در تابلو روان

 

در آخر باید گفت که انتخاب تابلو روان توسط مشتریان به عنوان یک گذینه تبلیغاتی تنها به موارد عنوان شده ختم نخواهد شد و موارد و مزایای دیگری چون طول عمر بالا، تنوع رنگ بالا و مصرف برق پایین از دیگر دلایل در انتخاب و سفارش تابلو روان خواهند بود.

 





:: برچسب‌ها: jتبلیغات محیطی , تابلو مغازه جدید , تابلو LED , تابلو چلنیوم ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله زرد و آدرس lifestylebeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com