حروف برجسته استیل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 14 تير 1400
بازدید : 14319
نویسنده : شیرین

حروف برجسته استیل در دسته حروف­های فلزی قرار دارد که از ابتدای ساخت تابلوهای مدرن، مورد استفاده قرار می­گرفته. با وجود آن­ که امروزه حروف ­های برجسته جدید از جمله چلنیوم، پلاستیکی و سایر حروف ­های فلزی ماننند برنجی، مسی و آهنی به بازار آمدند، حروف­ های استیل به علت طرح و ساختارهای زیبا و جدید، طرفداران زیادی دارند و در طرح­ها و رنگ­های زیبا و متنوع تر تولید می­شوند.

در گذشته دستگاه­های پیشرفته برای برش زدن این ورق­ها موجود نبود و به علت کمبود امکانات از قیچی دستی استفاده می­کردند که باعث کیفیت پایین و کم شدن زیبایی حروف می­شد. امروزه با استفاده از دستگاه­های لیزری، به راحتی و بدون نقص این ورق­ها را برش میزنند که زیبایی حروف را دو چندان می­کند.

مزایای حروف برجسته استیل :

 

از مزایای حروف برجسته استیل می­توان به زیبایی چشمگیر، استقامت زیاد، دوام و ماندگاری طولانی اشاره کرد که اگر در طراحی و ساخت آن دقت شود، در اثر ریزش آب و باران، در گرما و سرما، کدر و مات نمی­شود و زنگ نخواهد زد.

گروه تبلیغاتی برند تابلو با در اختیار داشتن دستگاه برش لیزر فلزات و همچنین دستگاه جوش لیزر فلزات ، این امکان را فراهم نموده که سرعت اجرای پروژه به طرز چشمگیری افزایش یابد . همچنین وجود دستگاه حروفساز فلزات در این مجموعه هم سرعت و هم دقت و ظرافت اجرا را بالا برده است.

حروف برجسته لبه سوئدی

 

حروف برجسته لبه سوئدی یکی از جدید ترین و مدرن ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی است. با پیشرفت تکنولوژی، صنعت تابلو سازی در حال پیشرفت و توسعه است که می توان این سیر ترقی را از تابلوهای نصب شده در سر درب فروشگاه ها، مغازه ها و غیره مشاهده کرد. تابلوهای حروف برجسته انواع متفاوتی دارد که در شکل ظاهری و متریال مورد استفاده، متفاوت است. این تابلوها از ابتدای پیدایش خود، در ایران نیز طرفداران زیادی پیدا کرد. امروزه این تابلوها به روش های تمام اتوماتیک با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات ساخته می شود. حروف برجسته لبه سوئدی یکی از این تابلوهای حروف برجسته مدرن و جدید است که به دلیل زیبایی و جالب توجه بودن، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

همچنین بخوانید : تابلو چلنیوم طلایی جدیترین تابلو تبلیغاتی

تفاوت تابلو حروف برجسته لبه سوئدی با تابلو چلنیوم

 

تابلو حروف برجسته لبه سوئدی در ظاهر شبیه تابلو چلنیوم است و در ساخت هر دو از پلکسی گلاس استفاده شده و نورپردازی آنها مشابه است؛ اما در روش ساخت و متریالی که به کار برده می شود، تفاوت­هایی نسبت به هم دارند. لبه های برجسته تابلو لبه سوئدی از جنس آلومینیوم در رنگ بندی متنوع است. اما تابلو چلنیوم دارای لبه هایی از جنس رول چلنیوم با تنوع رنگی کمتر می باشد. در واقع تفاوت این دو نوع تابلو در نوع متریال به کار رفته در ساخت لبه آنهاست. پلکسی گلاسی که در ساخت تابلو چلنیوم به کار می رود، بخاطر ماهیت لبه چلنیوم، با فاصله ی در حد چند میلیمتر در داخل حروف قرار می گیرد. اما در تابلو لبه سوئدی، پلکسی گلاس دقیقا مماس بر آلومینیوم بوده و در قسمت بالایی سطح قرار میگیرد. این امر موجب تفاوت چشمگیری در این نوع تابلو می شود.

مجتمع های تجاری بزرگ و مدرن، تمایل زیادی به استفاده از تابلو حروف برجسته لبه سوئدی در سر در ورودی های واحدهای خود دارند. زیرا این نوع تابلو ها علاوه بر دید خوب از فاصله دور نمای نزدیک بسیار زیبایی زیایی هم به نمایش میگزارد.

متریال های مورد استفاده در ساخت تابلو حروف برجسته لبه سوئدی


لبه آلومینیومی مخصوص لبه سوئدی برای برجستگی حروف


و متریالهای زیر برای سطح روی کار در حروف های ترکیبی :

  1. استیل
  2. پلکسی گلاس
  3. مولتی استایل
  4. پلکسی گلاس آیینه ای
  5. تکه های کریستال

متریال هایی که نام برده شد در ساخت دیگر تابلوهای حروف برجسته مانند حروف چلنیوم، استیل، نئوپلاستیک و غیره نیز به کار می رود.

نورپردازی تابلو حروف برجسته لبه سوئدی


در نورپردازی این تابلوها از لامپ های LED و SMD استفاده می شود که البته SMD های کره ای از کیفیت مطلوب و طول عمر بالایی برخوردار هستند.

در حروف برجسته لبه سوئدی ظریف با برجستگی 3 سانتیمتر بهتر است برای پخش نور یکدست از SMD های نواری استفاده شود.





:: برچسب‌ها: تابلو سازی , تابلو چلنیوم , تابلو جلنیوم طلایی , حروف برجسته استیل , حروف لبه سوئدی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله زرد و آدرس lifestylebeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com