راه اندازی یک فروشگاه لوازم یدکی موفق


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1400
بازدید : 14318
نویسنده : شیرین

با توجه به افزایش تعداد خودرو در شهرها به راحتی می توان گفت یکی از شغل‌های پر درآمد و با ثبات در بازار آزاد که مانند سوپر مارکت همیشه درآمد خود را دارد فروشگاه لوازم یدکی خودرو می باشد که متقاضیان بسیاری داشته و حتی رو به افزایش است. حالا انتخاب با شماست که چه شغلی را برای فعالیت انتخاب نمایید.

در صورتی که شغل مورد نظر شما، راه اندازی یک فروشگاه لوازم یدکی ست، در ادامه با ما همراه باشید تا نکات آموزنده‌ای در مورد این حرفه به شما بیاموزیم.

گام های راه اندازی فروشگاه لوازم یدکی

از همان ابتدا که تصمیم به راه اندازی این کسب و کار گرفته‌اید، باید بدانید که راز موفقیت هر شغلی در مستمر بودن آن است. بنا به این گفته، اگر می خواهید در هر حرفه‌ای موفق شوید باید تمام سختی‌ها و مشکلات آن کسب و کار را بپذیرید و تا زمانی که موفق نشدید، دست از تلاش نکشید. پس اگر هنوز برای راه ‌اندازی این شغل مطمئن نیستید، پیشنهاد می کنیم اصلاً به آن فکر نکنید و به فکر شغلی دیگر باشید.

نه تنها شغل لوازم یدکی بلکه اگر برای هر شغل دیگری نیز برنامه ریزی بلند مدت نداشته باشید در آن با شکست مواجه خواهید شد. از همین رو اگر می ‌خواهید به سود دهی برسید، کمی صبر و تحمل داشته باشید و زود ناامید نشوید. این همان راز موفقیت برای هر کسب و کاری است.

سرمایه لازم برای شغل لوازم یدکی

همان طور که می دانید قیمت لوازم یدکی در سال‌های اخیر شدیدا افزایش یافته است. درنتیجه برای ورود به این کار حداقل سرمایه ۲۰۰ میلیون تومان است. مسلماً هرچقدر سرمایه شما بیشتر باشد سود حاصل از آن نیز بیشتر خواهدبود.

البته ناگفته نماند که این تنها یک‌نرخ استاندارد است و با کمتر از این مبلغ نیز می توانید کسب و کار خود را آغاز کنید. حتی اگر هیچ سرمایه‌ای برای این کار ندارید، اصلا نگران نباشید چرا که می‌ توانید نمایندگی یک شرکت لوازم یدکی را راه اندازی کنید. شاید با این کار سود کمتری برداشت کنید اما پس از مدتی می توانید کسب و کار خود را تاسیس کنید.

افزایش فروش فصلی قطعات با استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم یدکی

یکی از مهمترین کارهایی که باید برای موفقیت در هر کسب و کاری انجام دهیم تهیه نرم افزار حسابداری مناسب با کسب و کار خودمان می باشد. با استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم یدکی می‌توانیم کارهای زیادی جهت رشدو موفقیت فروشگاه لوازم‌یدکی خود انجام دهیم و علاوه برآن کمک بسیار زیادی به اداره منظم فروشگاه و امور مختلف می کند.

یکی از کارهای بسیار مهم که با استفاده از نرم‌ افزار حسابداری لوازم یدکی می توان انجام داد تهیه گزارش دقیق از قطعات پرفروش دربازه‌های زمانی یا فصول مختلف است که نرم افزار حسابداری به ما نمایش می‌دهد، لذا با استفاده ازاین آمار می‌توان قطعات خاص وپرفروش درفصل‌های مختلف سال گذشته‌ را درسال جاری بیشتر درمعرض نمایش قرارداد ویا تعداد بیشتری از آن قطعات در انبار خود ذخیره کنیم تا در طول فصل تمام نشود.

برای در کنار نرم افزار حسابداری نباید طراحی سایت و خرید سایت فروشگاهی متناسب با لوازم یدکی را از قلم بیندازید.

موقعیت مکانی فروشگاه لوازم یدکی

مسلماً مکان هر شغلی باید متناسب با محیط و کسب و کارهای اطراف آن محل و خیابان باشد. پس نمی ‌توان هر کسب و کاری را در هر محله و خیابانی، راه اندازی نمایید.

شاید شما هم خیابان‌هایی را دیده‌اید که از ابتدا تا انتها محل کسب یک شغل مخصوص است. معمولا این خیابان‌ها معروف به یک حرفه هستند و شاغلینی که همگی همکار هستند در این محل، جمع شده‌اند.

شما نیز می توانید محل رونق و حرفه لوازم یدکی خود را در جایی راه اندازی کنید که اطراف آن محل تعداد زیادی تعمیرگاه خودرو ، صافکاری و نقاشی ، جلوبندی سازی و از این قبیل کسب وکارها وجود داشته باشد. مسلما راه اندازی فروشگاه در چنین محلی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شروع فعالیت است

شرایط لازم برای تاسیس فروشگاه لوازم یدکی

برای راه‌ اندازی هر کسب و کاری باید شرایط را در نظر گرفت و یکی از این شرایط گرفتن مجوز کار است. جواز کسب را می‌توانید ازسازمان ثبت و صدور جواز کسب اخذ نمایید. شایان به ذکر است برای گرفتن جواز کسب رعایت شرایطی مانند کسب جواز سلامت، عدم اعتیاد، تابعیت جمهوری اسلامی و... را داشته باشید.

چه اجناسی به صرفه تر است؟

اگر بودجه کمی دارید و می خواهید فروشگاه خود را با همین بودجه راه اندازی کنید، بهتر است در مورد لوازم و اجناس به صرفه تر تحقیق کنید و ابتدا آن‌ها را خریداری نمایید.

بطور مثال سعی کنید از بیشتر لوازم یدکی خودروهایی را موجود کنید که محبوبیت بیشتری دارند ویا بعلت ارزان بودن همه جا در دسترس می باشد

برای نمونه می توان به لوازم سمند اشاره کرد و تقریبا مجموعه کاملی تز این لوازم را برای فروشگاه خود موجود کنید از اینمی توانید لیستی از لوازم یدکی پراید را مشاهده کنید

تبلیغات در فضای مجازی

هر کسب و کاری نیازمند تبلیغات است، حتی فروشگاه لوازم یدکی. یکی از گزینه‌های بسیار محبوب و عالی در این زمینه، راه اندازی یک وب سایت اینترنتی یا فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می باشد. پس حتما جزو کارهای خود قرار دهید.

تجهیزات لازم برای راه اندازی لوازم یدکی

در وهله اول تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی یک فروشگاه لوازم یدکی، خریدن اجناس و کالاها می باشد و پس از آن باید میز کار و یک لپ‌ تاپ، برای رسیدگی به امور مشتریان و ثبت خرید آن‌ها تهیه نمایید.

همچنین برای ثبت و انجام امور مالی نیازمند یک نرم افزار حسابداری هستید که بتوانید به سادگی و بدون هیچ دردسری این امور را انجام دهید. البته از کاربردهای بسیار مفید نرم افزار حسابداری در بالا توضیحاتی داده ایم.

https://ello.co/extrasamadi72/post/9iisjjixo9wcyzx5ttfo1g

https://www.smore.com/9eg7a

http://seoman10.simplesite.com/449358115





:: برچسب‌ها: لوازم یدکی پراید , لوازم یدکی سمند , فروشگاه لوازم یدکی , خرید آنلاین لوازم یدکی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله زرد و آدرس lifestylebeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com