عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1400
بازدید : 14326
نویسنده : شیرین

با توجه به افزایش تعداد خودرو در شهرها به راحتی می توان گفت یکی از شغل‌های پر درآمد و با ثبات در بازار آزاد که مانند سوپر مارکت همیشه درآمد خود را دارد فروشگاه لوازم یدکی خودرو می باشد که متقاضیان بسیاری داشته و حتی رو به افزایش است. حالا انتخاب با شماست که چه شغلی را برای فعالیت انتخاب نمایید.

در صورتی که شغل مورد نظر شما، راه اندازی یک فروشگاه لوازم یدکی ست، در ادامه با ما همراه باشید تا نکات آموزنده‌ای در مورد این حرفه به شما بیاموزیم.

گام های راه اندازی فروشگاه لوازم یدکی

از همان ابتدا که تصمیم به راه اندازی این کسب و کار گرفته‌اید، باید بدانید که راز موفقیت هر شغلی در مستمر بودن آن است. بنا به این گفته، اگر می خواهید در هر حرفه‌ای موفق شوید باید تمام سختی‌ها و مشکلات آن کسب و کار را بپذیرید و تا زمانی که موفق نشدید، دست از تلاش نکشید. پس اگر هنوز برای راه ‌اندازی این شغل مطمئن نیستید، پیشنهاد می کنیم اصلاً به آن فکر نکنید و به فکر شغلی دیگر باشید.

نه تنها شغل لوازم یدکی بلکه اگر برای هر شغل دیگری نیز برنامه ریزی بلند مدت نداشته باشید در آن با شکست مواجه خواهید شد. از همین رو اگر می ‌خواهید به سود دهی برسید، کمی صبر و تحمل داشته باشید و زود ناامید نشوید. این همان راز موفقیت برای هر کسب و کاری است.

سرمایه لازم برای شغل لوازم یدکی

همان طور که می دانید قیمت لوازم یدکی در سال‌های اخیر شدیدا افزایش یافته است. درنتیجه برای ورود به این کار حداقل سرمایه ۲۰۰ میلیون تومان است. مسلماً هرچقدر سرمایه شما بیشتر باشد سود حاصل از آن نیز بیشتر خواهدبود.

البته ناگفته نماند که این تنها یک‌نرخ استاندارد است و با کمتر از این مبلغ نیز می توانید کسب و کار خود را آغاز کنید. حتی اگر هیچ سرمایه‌ای برای این کار ندارید، اصلا نگران نباشید چرا که می‌ توانید نمایندگی یک شرکت لوازم یدکی را راه اندازی کنید. شاید با این کار سود کمتری برداشت کنید اما پس از مدتی می توانید کسب و کار خود را تاسیس کنید.

افزایش فروش فصلی قطعات با استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم یدکی

یکی از مهمترین کارهایی که باید برای موفقیت در هر کسب و کاری انجام دهیم تهیه نرم افزار حسابداری مناسب با کسب و کار خودمان می باشد. با استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم یدکی می‌توانیم کارهای زیادی جهت رشدو موفقیت فروشگاه لوازم‌یدکی خود انجام دهیم و علاوه برآن کمک بسیار زیادی به اداره منظم فروشگاه و امور مختلف می کند.

یکی از کارهای بسیار مهم که با استفاده از نرم‌ افزار حسابداری لوازم یدکی می توان انجام داد تهیه گزارش دقیق از قطعات پرفروش دربازه‌های زمانی یا فصول مختلف است که نرم افزار حسابداری به ما نمایش می‌دهد، لذا با استفاده ازاین آمار می‌توان قطعات خاص وپرفروش درفصل‌های مختلف سال گذشته‌ را درسال جاری بیشتر درمعرض نمایش قرارداد ویا تعداد بیشتری از آن قطعات در انبار خود ذخیره کنیم تا در طول فصل تمام نشود.

برای در کنار نرم افزار حسابداری نباید طراحی سایت و خرید سایت فروشگاهی متناسب با لوازم یدکی را از قلم بیندازید.

موقعیت مکانی فروشگاه لوازم یدکی

مسلماً مکان هر شغلی باید متناسب با محیط و کسب و کارهای اطراف آن محل و خیابان باشد. پس نمی ‌توان هر کسب و کاری را در هر محله و خیابانی، راه اندازی نمایید.

شاید شما هم خیابان‌هایی را دیده‌اید که از ابتدا تا انتها محل کسب یک شغل مخصوص است. معمولا این خیابان‌ها معروف به یک حرفه هستند و شاغلینی که همگی همکار هستند در این محل، جمع شده‌اند.

شما نیز می توانید محل رونق و حرفه لوازم یدکی خود را در جایی راه اندازی کنید که اطراف آن محل تعداد زیادی تعمیرگاه خودرو ، صافکاری و نقاشی ، جلوبندی سازی و از این قبیل کسب وکارها وجود داشته باشد. مسلما راه اندازی فروشگاه در چنین محلی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شروع فعالیت است

شرایط لازم برای تاسیس فروشگاه لوازم یدکی

برای راه‌ اندازی هر کسب و کاری باید شرایط را در نظر گرفت و یکی از این شرایط گرفتن مجوز کار است. جواز کسب را می‌توانید ازسازمان ثبت و صدور جواز کسب اخذ نمایید. شایان به ذکر است برای گرفتن جواز کسب رعایت شرایطی مانند کسب جواز سلامت، عدم اعتیاد، تابعیت جمهوری اسلامی و... را داشته باشید.

چه اجناسی به صرفه تر است؟

اگر بودجه کمی دارید و می خواهید فروشگاه خود را با همین بودجه راه اندازی کنید، بهتر است در مورد لوازم و اجناس به صرفه تر تحقیق کنید و ابتدا آن‌ها را خریداری نمایید.

بطور مثال سعی کنید از بیشتر لوازم یدکی خودروهایی را موجود کنید که محبوبیت بیشتری دارند ویا بعلت ارزان بودن همه جا در دسترس می باشد

برای نمونه می توان به لوازم سمند اشاره کرد و تقریبا مجموعه کاملی تز این لوازم را برای فروشگاه خود موجود کنید از اینمی توانید لیستی از لوازم یدکی پراید را مشاهده کنید

تبلیغات در فضای مجازی

هر کسب و کاری نیازمند تبلیغات است، حتی فروشگاه لوازم یدکی. یکی از گزینه‌های بسیار محبوب و عالی در این زمینه، راه اندازی یک وب سایت اینترنتی یا فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می باشد. پس حتما جزو کارهای خود قرار دهید.

تجهیزات لازم برای راه اندازی لوازم یدکی

در وهله اول تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی یک فروشگاه لوازم یدکی، خریدن اجناس و کالاها می باشد و پس از آن باید میز کار و یک لپ‌ تاپ، برای رسیدگی به امور مشتریان و ثبت خرید آن‌ها تهیه نمایید.

همچنین برای ثبت و انجام امور مالی نیازمند یک نرم افزار حسابداری هستید که بتوانید به سادگی و بدون هیچ دردسری این امور را انجام دهید. البته از کاربردهای بسیار مفید نرم افزار حسابداری در بالا توضیحاتی داده ایم.

https://ello.co/extrasamadi72/post/9iisjjixo9wcyzx5ttfo1g

https://www.smore.com/9eg7a

http://seoman10.simplesite.com/449358115



:: برچسب‌ها: لوازم یدکی پراید , لوازم یدکی سمند , فروشگاه لوازم یدکی , خرید آنلاین لوازم یدکی ,
تاریخ : شنبه 11 ارديبهشت 1400
بازدید : 9713
نویسنده : شیرین

امروزه اهمیت زمان بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته شاید شما بخواهید به یک قرار کاری مهم و یا یک میهمانی و یا مراسم خاص بروید باید بلافاصله ماشین را از خانه خارج کرده و در بهترین حالت بدون شلوغی و ترافیک به مسیر برسید اما آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چه تعداد افرادی روزانه از خودرو استفاده میکنن؟ هزینه اصطلاک این خودرو ها چقدر می شود ؟

یا اگر قطعه ای خراب شود باید روزها در بازار به دنبال لوازم یدکی مورد نیاز خود بگردید حال کاری که باید انجام شود، مراجعه به تعمیرگاه‌های خودرو است تا نقص ماشین را بر طرف کند. در این فرآیند تعمیر خودرو، باید شخص به فروشگاه‌های لوازم یدکی مراجعه کند و در حالی که از کیفیت، اصالت و قیمت قطعه هم مطمئن نیست آنها را خریداری کرده و در نهایت به تعمیرکار بسپارد تا او نیز با کمی بدقولی و به همراه یک الی دو روز تاخیر، خودرو را به او تحویل دهد.

این لحظه جایی است که دولوکس کار می‌تواند حداقل در یکی از این مراحل فرآیند تعمیر، که خرید لوازم یدکی است شخص را همراهی کرده و کمک حال باشد. دولوکس کار یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی است که با هدف سهولت خرید مصرف‌کنندگان نهایی و رفع دغدغه‌های آنان پا به میدان گذاشته است. دغدغه‌هایی اعم از نبود زمان کافی برای خرید، قیمت مناسب و از همه مهم‌تر کیفیت و اصالت کالا.

 این فروشگاه به وسیله همکاری با تامین‌کنندگان قطعات خودرو، توانسته مجموعه‌ای بزرگ از قطعات و لوازم یدکی خودروهای داخلی و خارجی داشته باشد و آنها را در سایت خود دید و از جایی که یکی از دغدغه‌های دولوکس کار کیفیت خوب کالایی که قرار است به دست مصرف‌کننده برسد است، لذا وسواس خاصی هم در انتخاب تامین‌کننده و هم در با کیفیت بودن کالا دارد و این عمل را با ضمانت برگشت کالا نیز تائید می‌کند. قیمت مناسب لوازم یدکی نکته دیگری است که دولوکس کار به وسیله ایجاد بازار رقابتی میان تامین‌کنندگان سعی دارد تا به این امر دست پیدا کند، به این صورت که تامین کنندگان برای یک کالای مشخص با برندی خاص قیمت‌های پیشنهادی خود را ارائه می‌دهند و این کاربر است که در نهایت می‌تواند از میان پیشنهادات مختلف بهترین خرید را داشته باشد که در نتیجه حس رضایت کاربر از خرید خود است که می‌تواند قطعه مورد نظرش را با بهترین قیمت خریداری کرده و در تهران در کمتر از دو ساعت و شهرستان نهایت تا 72 ساعت تحویل بگیرد. بنابراین اگر شخصی دنبال قطعه‌ای کمیاب از خودروی داخلی خود است و یا اگر احساس می‌کند که قیمت لوازم یدکی خودروی داخلی مناسب نیست کافی است تا به سایت دولوکی کار مراجعه کرده و لوازم یدکی خود را انتخاب کند



:: برچسب‌ها: لوازم_یدکی , دولوکس_کار ,
تاریخ : شنبه 28 فروردين 1400
بازدید : 14234
نویسنده : شیرین

لاغری با دستگاه پیشرفته ترین ، امن ترین و در عین حال کاربردی ترین راه های لاغری سریع و فرمدهی بدن می باشد.
لاغری موضعی با دستگاه هیچ گونه عوارض برای بدن و بافت ایجاد نمی کند ( در صورتی که اینکار توسط متخصصین انجام شود) . ابتدا بنابه نوع بافت چربی متخصص تشخیص می دهد که از کدام دستگاه لاغری استفاده کند.

سپس ژل لاغری موضعی را روی بدن مالیده و دستگاه را روی بافت حرکت می دهند. این گونه با ایجاد امواج بافت چربی را نابود کرده و از طریق کبد ، کلیه و سیستم لنفاوی بدن آن را از بدن خارج می کند.

در بعضی موارد رژیم غذایی را به دوره لاغری با دستگاه اضافه می کنند تا این فرآیند باعث لاغری سریع و کاهش سایز سریع شود.

 

لاغری موضعی با دستگاه چگونه عمل می کند؟


لاغری موضعی با دستگاه یکی از موثرترین روش های کاهش وزن است. در این روش غیر تهاجمی، امواج مایکروویو تولید شده توسط دستگاه اوندا به صورت اختصاصی و متمرکز به سلول های چربی تاباند شده و چربی های موضعی را به صورت کاملا ایمن کاهش می دهد.

 

چه کسی کاندیدای مناسب برای لاغری با دستگاه است ؟

تجمع سلول های چربی در قسمت هایی از بدن مانند شکم، پهلو، غبغب، بازو، ران، باسن و ... را چاقی موضعی می گویند. این چربی های انباشت شده، حتی در برابر ورزش و رژیم غذایی مناسب نیز بسیار مقاوم هستند. از این رو افرادی که تمایل به از بین بردن این نوع چربی ها در بدن دارند کاندیدای اصلی لاغری سریع با دستگاه هستند.

 

لاغری موضعی با دستگاه برای چه قسمت‌هایی از بدن مناسب است؟

کمر
پهلو
بازوها
باسن
کشاله ران‌ها
ران‌ها
قفسه سینه
شکم
صورت

 

لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ چگونه است؟


دستگاه لاغری کول اسکالپتینگ بافتهای چربی زیر پوست را که معمولا به درمان مقاوم هستند ، هدف قرار می‌دهد. در این روش ابتدا بافت های چربی کریستالیزه می‌شوند و سپس می میرند. به مرور و طی یک دوره زمانی سه هفته تا سه ماه بدن شما به طور طبیعی سلول های چربی مرده را دفع می ‌کند.

 

 

مطالب پیشنهادی : بازار لوازم یدکی خودرو در یک قدمی شما

مزایای لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ


مزایای لاغری با دستگاه به روش کول اسکالپتینگ یک تجربه آرامش بخش و بدون احساس ناراحتی است که روش انجام آن ساده است و نیازی به آماده سازی قبل وجود ندارد. نتیجه لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ دائمی است. این دستگاه سلول های چربی را بصورت دائمی و بدون بازگشت از بین می برد.

اما نباید انتظار معجزه از لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ داشته باشید، این دستگاه چربی های موجود شا را با ضمانت برای همیشه از بین می برد اما اگر پس از درمان وزن خود را کنترل نکنید ، تحرک نداشته باشید و بی رویه پرخوری کنید ، چربی های جدید دوباره تجمع خواهند کرد.

سفت شدن پوست موضع تحت درمان دیگر مزیت لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ می باشد. امکان تولید سرما توسط دستگاه لاغری کول اسکالپتینگ سبب کلاژن سازی پوست می شود و از آنجایی که کلاژن به سفت شدن و جوانسازی پوست کمک می‌کند، بنابراین لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ سبب سفتی موضعی پوست ناحیه تحت درمان می شود.

کول اسکالپتینگ بافت های چربی بصورت تدریجی از بین می برد و بدست آوردن نتایج کامل آن تا چهار ماه زمان بر خواهد بود. این مدت زمان نسبتا طولانی به پوست این امکان را می دهد که شاختار خود را به صورت کاملا طبیعی دوباره شکل دهد و از شل شدن پوست جلوگیری می کند.

لاغری با دستگاه کول اسکالپتینگ یک روش غیر جراحی و بیشتر شبیه لایه برداری پوست است. این روش کاملا بدون درد است و به استفاده از داروهای بیهوشی تزریقی یا حتی داروهای بی حس کننده موضعی نیاز ندارد.

 


:: برچسب‌ها: لاغری با دستگاه , دستگاه لاغری , تناسب اندام ,
تاریخ : شنبه 21 فروردين 1400
بازدید : 13904
نویسنده : شیرین

از سال های نه چندان دور تا امروزه هرجا صحبت از بورس لوازم خودرو بوده ناخداگاه در بین مردم خیابان های توپخانه قدیم و خیابان سرچشمه تداعی می شود

اما امروزه خیابانی که محل تجمع فروشنگان صنف لوازم یدکی خودرو می باشد سال ها بنام خیابان چراغ برق شهرت یافته . اگر گذر شما به این خیابان افتاد خواهید دید که اکثر مکالمات مردم اینجا و مغازه ها درباره خرید وفروش قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو هاست

سؤالی که درباره‌ی خریداری قطعات و لوازم یدکی از این خیابان پیش می‌آید؛ این است که چرا باید برای تهیه لوازم یدکی خودرو به خیابان چراغ برق مراجعه کرد؟

آیا به این دلیل که انواع لوازم یدکی پراید، سمند، پژو و سایر خودروهای داخلی و خارجی در این منطقه به‌صورت یکجا وجود دارد؟

یا چون قیمت کالاهای فروشگاه‌های این منطقه مناسب‌تر از قیمت کالاهای سایر فروشگاه‌های لوازم یدکی است؟ و یا چون در مورد کیفیت و استاندارد محصولات موجود در خیابان چراغ برق اطمینان خاطر کافی وجود دارد؟

اگر دلایل خرید لوازم یدکی از خیابان چراغ برق به‌صورت حضوری، این‌ها باشد، واجب است که ادامه‌ی مطلب را بخوانید.


از لوازم یدکی پراید ، از دیسک و صفحه تا گریس مخصوص کالیپر ترمز، قطعات و لوازمی هستند که می‌توانید در دولوکس کار پیدا کنید.بازاری که کرکره‌ی مغازه‌هایش هیچ‌وقت پایین کشیده نمی‌شود و به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای شماست.

فروشگاه آنلاین دولوکس کار، بیش از ۱۰.۰۰۰ محصول دارد؛ ضمن اینکه توضیحات کاربردی و جامعی درباره‌ی عملکرد، انواع و شرکت سازنده‌ی تک‌تک این محصولات برای خریداران آورده شده است تا به‌راحتی کالای موردنظر خود را بیابند.

باوجود انواع لوازم یدکی انواع خودرو، آیا منطقی است که برای رفتن به خیابان چراغ برق، به دنبال خرید طرح ترافیک باشید و یا مشکلاتی مثل تنفس در هوای آلوده‌ی مرکز شهر تهران و اتلاف وقت در منطقه‌ای شلوغ را به جان بخرید؟


یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های افراد برای خرید هر نوع کالایی، هزینه‌های مربوط به آن کالاست. در بین مردم ایران، مرسوم است که برای خرید جنس موردنظرشان به فروشگاه‌ها و مغازه‌های متعددی می‌روند تا از بازه‌ی قیمتی کالای موردنظر خود مطمئن شوند و درنهایت، مغازه‌ای را انتخاب کنند که کالای آن در کنار کیفیت کافی، از قیمت مناسبی برخوردار باشد.


حرف آخر اینکه، دولوکس کار، به مانند دیجی کالا و ترب کالای شما را پس می‌گیرد. چنانچه با مشکلاتی نظیر مغایرت کالا، ایراد فنی و یا ایراد ظاهری مواجه شده‌اید، نیازی نیست خودتان را برای خرید اینترنتی سرزنش کنید! در چنین مواقعی، کالا را تحویل نگیرید و بسته به نوع مشکل با پشتیبانی فنی یا خدمات پس از فروش، تماس بگیرید و گزارش دهید.

کارشناسان دولوکس کار پس از تائید ادعای کاربر، تمامی هزینه‌های پرداختی را عودت می‌دهند.

مطالب پیشنهادی : لاغری با دستگاه

 


:: برچسب‌ها: دولوکس کار , لوازم یدکی , لوازم یدکی پراید ,
تاریخ : 0 0
بازدید : 4337
نویسنده : شیرین
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله زرد و آدرس lifestylebeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com